zondag 2 mei 2010

Stempelafdruk bewaarmap/ Stampsaver



Dit mooie project is nu eens niet door mij gemaakt, maar door mijn lieve vriendin Saskia. Ze heeft het voor mijn verjaardag gemaakt. Ze heeft het ook helemaal zelf bedacht. Ik vind hem echt heeeeeeeeeel erg mooi en daarom laat ik hem aan jullie zien op mijn blog. Dit is toch zeker een superleuk cadeau om te krijgen. Ik ben er in ieder geval errruuugggg blij mee.

This lovely project hasn't been made by me, but by my dear friend Saskia. She made it as a gift for my birthday. She made it up by herself. I looooooove it. This is really the perfect gift to give to somebody who loves to craft. I am so happy with it and that's why I want to show this great project on my blog.

2 opmerkingen:

CarlavdM zei

Wat een super leuk kadootje heb je gekregen.
Nog gefeliciteerd.
groetjes
Carla

anita01 zei

Hai Nacy, ik ga eens lekker jou heerlijke blog rijtje af om eens te vertellen hoe blij ik met je mooi's ben.....eindeloos dus jou maaksels en heerlijk je uitleg, ik heb tijd en zin dus ga beginnen met iets uit te kiezen en zal je laten weten hoe het is geworden, super bedankt voor het delen.

Warme groetjes,
Anita.